/Files/images/bondar/Подяка.jpg

Стосується кожного

У важкий для країни час кожен українець не стоїть осторонь проблем, які треба вирішувати. Це стосується не тільки дорослих, а й молодого покоління. Учні нашої школи, їх батьки та вчителі теж допомагають ржищівчанам учасникам АТО. За період 2015-2016 н. року школярі неодноразово збирали гуманітарну допомогу (солодощі, іграшки, виготовлені власними руками) для воїнів та своїх ровесників, які проживають на окупованих територіях. До кожного пакунку ми намагалися додати частинку свого тепла, своєї турботи про цих людей. Хай Бог береже їх. Нехай воїни повертаються живими і здоровими. Слава Україні! Героям Слава!

Гаврилюк Т.А., вчитель світової літератури

В дитинстві відкриваєш материк,

котрий назветься потім — Батьківщина.

Л. Костенко

В умовах формування в Україні громадянського суспільства, яке передбачає розбудову Української суверенної, правової, демократичної держави, особливо гостро постає потреба в становленні громадянина як культурно-освіченої, творчої, високодуховної, всебічно розвиненої, гуманістично спрямованої особистості зі своїм сформованим світоглядом, з почуттям патріотизму. Державотворчі процеси, що відбуваються в незалежній Україні протягом останніх десятиліть зумовлюють необхідність вирішення проблеми виховання національно свідомих громадян, справжніх патріотів, відданих Вітчизні, готових до плідної праці в ім’я рідного народу. Найбільш повно ці завдання реалізуються під час навчально-виховного процесу в закладах освіти. Вчителі нашої школи ефективно вирішують складні виховні завдання, які знайшли своє відображення в державних документах: Національній Доктрині розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті, Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа), Концепції художньо-естетичного виховання учнів у навчально-виховних закладах України.

Патріотичне виховання належить до пріоритетних напрямів виховної роботи школи і передбачає формування патріотичних почуттів, любові до свого народу, глибокого розуміння громадянського обов’язку, готовності відстоювати державні інтереси Батьківщини. До засобів патріотичного виховання, які використовують наші педагоги, належать рідна мова, історія України та рідного краю, українська література, природа рідного краю, українська культурно-духовна спадщина. Сучасне життя ставить перед педагогами завдання виховувати дітей як громадян, які люблять свою Батьківщину – Україну, свій народ, мають національну самосвідомість, гуманістичну мораль, знають свої права і свободи, вміють ними керуватися у своїй життєдіяльності.

Завдання патріотичного виховання:

- формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини;

- виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки - Герба, Прапора, Гімну України, історичних святинь та правової культури;

- сприяння набуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу;

- формування мовної культури, оволодіння та вживання української мови як духовного коду нації;

- - відновлення і вшанування національної пам'яті;

- утвердження в свідомості громадян об'єктивної оцінки ролі українського війська в українській історій, спадкоємності розвитку Збройних Сил у відстоюванні ідеалів свободи та державності України і її громадян від княжої доби, Гетьманського козацького війська, військ Української народної республіки. Січових стрільців, Української повстанської армії до часів незалежності;

- формування психологічної та фізичної готовності, молоді, до виконання громадянського та конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби;

-відродження та розвиток українського козацтва як важливої громадської сили військово-патріотичного виховання молоді;

- забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими потребами;

- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей;

- консолідація діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій щодо національно-патріотичного виховання.

/Files/images/ato/Рисунок4.png

/Files/images/patrotichne_vihovannya/IMG_0032.JPG/Files/images/patrotichne_vihovannya/IMG_0033.JPG/Files/images/patrotichne_vihovannya/IMG_0120.JPG/Files/images/patrotichne_vihovannya/IMG_0265.JPG/Files/images/patrotichne_vihovannya/IMG_0273.JPG

/Files/images/школа 026.jpg/Files/images/школа 022.jpg

Про Стратегію національно-патріотичноговиховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки
Концепція національно-патріотичного виховання молоді
Наказ "Про вдосконалення роботи з патріотичного виховання в навчальних закладах області"
Методичні рекомендації щодо організації патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів
Деякі питання військово-патріотичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Сценарій урочистої лінійки, присвяченої річниці визволення Київщини
від німецько-фашистських загарбників
Сценарій заходу до Дня захисника Вітчизни Назаренко Н.А.
Сценарій заходу "Я люблю Україну". С.А.Стецюк

Кiлькiсть переглядiв: 554

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.